Otváracie hodiny 
Nedeľa
ZATVORENÉ
Pondelok 7:00 - 16:00
Utorok 7:00 - 16:00
Streda 7:00 - 16:00
Štvrtok 7:00 - 16:00
Piatok 7:00 - 16:00
Sobota 8:00 - 12:00

Kontakty  |   O nákupe


facebook     instagram    google

Všetko o nákupe


VŠETKO O VAŠOM NÁKUPE NA JEDNOM MIESTE

 kliknite na požadovanú sekciu 



DOPRAVA

 ceny sú platné iba na území Slovenska

ľubovoľná váha  ZADARMO
do 800 eur
Osobný odber
(skladové položky prevažne do 1 pracovného dňa)

 

do 30 kg  4,98 €
Balíková preprava
(skladové položky prevažne do 2-3 pracovných dní)

  

30 - 50 kg 38 €
50 - 100 kg 48 €
100 - 200 kg 58 €
200 - 300 kg 68 €
300 - 400 kg 78 €
400 - 500 kg 88 €
500 - 1100 kg 108-188 €
Nadrozmerná preprava
(skladové položky prevažne do 3-4 pracovných dní)

 

Omeškanie doručenia

Uvádzaná doba doručenia sa môže v prípade nepriaznivých podmienok predĺžiť. Hlavnými dôvodmi je systémová chyba, mylné zaradenie balíka v preprave, poškodenie tovaru po prijatí objednávky. Ide však o sporadickú situáciu, ktorá nastáva maximálne päťkrát za rok.

Sledovanie zásielky

Číslo zásielky Vám bude doručené v e-mailovom oznámení od prepravnej spoločnosti, a to v momente, ako bude balík/paleta prechádzať depom prepravcu. Číslo stačí vyplniť buď na stránke GLS, alebo na stránke PaletExpress.

Doručenie do zahraničia

Okrem Slovenska doručuje prepravná spoločnosť GLS balíky aj na územie Českej republiky, Nemecka a Rakúska. Cena doručenia v tomto prípade vyplýva z váhy produktu a palivového poplatku. Rádovo ide o desiatky eur. Najjednoduchším spôsobom, ako zistiť výšku poplatku za dopravu do zahraničia, je pridať si produkty do košíka a vybrať si krajinu doručenia. Náš automatický systém Vám následne vypočíta cenu dopravy.


PLATBA

Platba na predajni ZADARMO


Objednávku zaplatíte pri preberaní tovaru v našej predajni. Platiť môžete v hotovosti, ale aj kartou. Maximálna hodnota takejto platby je 800 eur.

Dobierka 1,48 €


Objednávku uhradíte kuriérovi pri doručení tovaru. Prosím, pred prijatím zásielky si pripravte potrebnú sumu, urýchlite tým celý proces. Platba kartou je možná, jej reálne využitie však závisí od dostupnosti internetového signálu. Maximálna hodnota platby dobierkou je 500 eur.

Platba online ZADARMO


Overená platba bránou GoPay. Z karty odpíšete jej číslo, platnosť a bezpečnostný kód. Platobná brána od Vás môže žiadať zadanie overovacieho kódu zaslaného na Vaše telefónne číslo. Systém GoPay zaznamenáva platby zväčša do 5 minút. V prípade neúspešnej platby Vám na vyžiadanie pošleme odkaz na uskutočnenie platby online. Maximálna hodnota takejto platby je 1000 eur.

Bankový prevod  ZADARMO


Údaje o platbe obdržíte po dokončení objednávky. Zároveň Vám ich pošleme e-mailom. Objednávku začneme vybavovať po pripísaní sumy na náš účet. Pokiaľ objednávku neuhradíte do 14 dní, stornujeme ju. Platby prijaté po stornovaní objednávky Vám vrátime naspäť.

Istota pri platbe

Často dostávame otázku, akú máte istotu, ak tovar zaplatíte vopred. Zárukou je fakt, že naša spoločnosť je riadne registrovaná a podlieha kontrole orgánov či už zo strany Slovenskej obchodnej inšpekcie, alebo orgánov činných v trestnom konaní. Nechať si Vaše peniaze by neznamenalo iba protizákonné konanie, pokutu, ale aj poškodenie povesti firmy a stratu zákazníkov.

Limity pri platbe

Platobné limity sú stanovené najmä z dôvodu bezpečnosti a zamedzenia zbytočných výdavkov. Prepravné spoločnosti si pri dobierke nad 500 eur môžu účtovať 10 % z celkovej úhrady. Platba nad 500 eur dobierkou teda prichádza do úvahy iba v prípade, že je zákazník ochotný 10 % uhradiť vopred. Platba na predajni v hodnote vyššej ako 800 eur je možná po osobnej dohode. 

Neevidujeme Vašu platbu?

Pokiaľ ste platili objednávku, no z nejakého dôvodu ju neevidujeme, prosím, pošlite nám e-mailom potvrdenie o úhrade. To okamžite preveríme. Dôvodom môže byť výpadok online bankového systému, nesprávne zadaný variabilný symbol či suma. Ide však o veľmi sporadický prípad.

Platby zo zahraničia

Pokiaľ ste zákazníkom zo zahraničia, prijímame výhradne platbu online do 250 eur a platbu bankovým prevodom vopred v ľubovoľnej hodnote. Zákazníci zo zahraničia taktiež môžu platiť na predajni pri osobnom prevzatí. Pri platbe na predajni však pre všetkých zákazníkov e-shopu platí limit 800 eur.

VEĽKOOBCHOD, CENOVÉ PONUKY A ZĽAVY

Ako sa stať veľkoobchodným odberateľom 

Článok bude doplnený....

Výhody veľkoobchodu 

Článok bude doplnený....

Cenové ponuky koncovým zákazníkom e-shopu

Pokiaľ ste spotrebiteľ a máte záujem o tovar, ktorý nie je dostupný na našom e-shope, zažiadajte prosím o cenovú ponuku na mailovej adrese info@instalatershop.sk. Následne Vás budeme kontaktovať s vypracovanou ponukou. Vyhradzujeme si právo nevypracovať ponuku v určitých prípadoch. Dôvodom môže byť nestálosť ceny, vysoké požiadavky zákazníkov (napr. žiadosť o kompletný návrh realizácie a pod.) alebo dopyt produktu, ktorý nemožno naceniť lacnejšie. Objednávku na základe cenovej ponuky je možné uhradiť iba vopred. Tovar objednaný, upravený alebo vyrobený na základe špecifickej požiadavky zákazníka nemožno vrátiť.

VRÁTENIE TOVARU

Máte právo odstúpiť od zmluvy

Máte právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní od dátumu, keď ste Vy alebo Vami určená tretia osoba prevzali tovar. Hlavnou podmienkou je vypísanie vyhlásenia alebo formulára a jeho zaslanie spolu s tovarom na nižšie uvedenú adresu. Formulár nájdete na tomto odkaze.

Adresa na vrátenie tovaru

Ohrievacia Technika
Palárikova 919/23
022 01, Čadca

Ako Vám vrátime peniaze

Platbu Vám pošleme po doručení vráteného tovaru na našu adresu alebo po Vašom predložení dokladu o zaslaní tovaru späť na našu adresu v uvedenej lehote. Vrátime Vám všetky platby súvisiace s vybavením objednávky, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. Platbu Vám vrátime najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od zmluvy. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy. Tovar špeciálne objednaný, upravený alebo vyrobený na základe špecifickej požiadavky zákazníka nemožno vrátiť.

Viac v obchodných podmienkach

Táto sekcia uvádza iba základné informácie pre ľahšiu orientáciu spotrebiteľa, nemá povahu obchodných podmienok a neurčuje spôsob vrátenia tovaru pre podnikateľov a pod. Celé znenie podmienok vrátenia tovaru nájdete na tomto odkaze

REKLAMÁCIA TOVARU

Bol Vám doručený poškodený tovar?

Nami ponúkané produkty vzhľadom na svoj tvar a váhu (rebríkové radiátory, čerpadlá, izolácia) nie je vždy možné zabaliť do krabice pravidelného tvaru. Netreba sa preto ihneď zľaknúť balíka, ktorý je tvarom neštandardný alebo má strhnutú vrchnú vrstvu fólie. Ak je však na prvý pohľad zjavné, že došlo k poškodeniu tovaru, máte právo tovar neprijať, poprípade s prepravnou spoločnosťou vypísať škodový zápis a ihneď nás informovať e-mailom. Ak ste si poškodenie všimli až po prebratí, takisto sa môžete pokúsiť kontaktovať prepravcu a ohlásiť nám problém mailom na info@instalatershop.sk.

Bol Vám doručený nesprávny tovar?

V našej ponuke máme viac ako 17000 produktov, preto nie je jednoduché držať absolútnu neomylnosť pri vychystaní objednávok. Okrem straty koncentrácie môže byť dôvodom chybná fakturácia tovaru od dodávateľa, neohlásená úprava produktu zo strany výrobcu alebo zámena balíkov v preprave. Akýkoľvek takýto omyl vybavujeme do 3 dní. V prípade preukázania doručenia nesprávneho rozmeru produktu (tvarovky, izolácia a pod.) preferujeme výmenu, kedy Vám kuriér odovzdá tovar správneho rozmeru a zároveň si vyzdvihne nesprávny produkt.

Kedy a ako podať reklamáciu

Na reklamáciu máte právo v prípade, že tovar, ktorý ste u nás zakúpili, je poškodený a zároveň sa na neho vzťahuje záruka. Podmienkou úspešnej reklamácie je vypísanie reklamačného formuláru a jeho zaslanie spolu s reklamovaným tovarom na nižšie uvedenú adresu. Reklamačný formulár nájdete na tejto stránke

Adresa na zaslanie reklamácie

Ohrievacia Technika
Palárikova 919/23
022 01, Čadca

Ako sa posudzuje reklamácia

Často sa stretávame s názorom zákazníkov, ktorí si myslia, že oprávnenosť reklamácie posudzujeme my. Nie je to pravda. Každý produkt zaslaný na reklamáciu prijmeme a odošleme do autorizovaného servisu. Všetky produkty v našej ponuke (s výnimkou tých, kde je to explicitne vylúčené) majú byť vyrobené tak, aby vydržali minimálne záručnú dobu. Pokiaľ tak vyrobené neboli, je záležitosťou výrobcu alebo servisu preveriť dôvod. Ako predajcovia nemáme nárok do produktov zasahovať alebo posudzovať, kde nastala chyba. Na základe stanoviska servisu potom dochádza k vybaveniu reklamácie. Zákonná doba na vybavenie reklamácie je 30 dní.

Reklamovaný tovar je nadrozmerný

Občas môže nastať situácia, že tovar, ktorý chcete reklamovať, je nadrozmerný (radiátor, akumulačná nádoba, kotol a pod.). V takom prípade sa snažíme o ústretový krok a pokúšame sa takýto problém vybaviť bez toho, aby sme Vás nútili tovar posielať paletovou prepravou, hoci to nie vždy funguje. Zároveň sme Vám vždy ochotní ponúknuť kontakt na servisné strediská nami ponúkaných značiek, pokiaľ také strediská existujú. Komunikácia s technikmi výrobcu už niekoľkokrát dokázala vyriešiť poruchy tovaru.

Viac v reklamačných podmienkach

Táto sekcia uvádza iba základné informácie pre ľahšiu orientáciu spotrebiteľa, nemá povahu reklamačných podmienok a neurčuje spôsob reklamácie pre podnikateľov a pod.. Celé znenie podmienok procesu reklamácie nájdete na tomto odkaze